Exterior de la Heinz Summer House a Quintmar

Heinz ha triat Sitges per iniciar la seva campanya d’estiu amb el sorteig d’unes vacances per cinc persones en una casa de Quintmar. Lucía Scenna, directiva de la companyia de salses justifica l’elecció de “Sitges, perquè – com els nostres productes – és un municipi obert, viu i ple de diversitat”. Viaje a través del sabor és el nom de l’acció publicitària, la qual es pot destacar el sorteig d’una estada per cinc persones a la casa sitgetana.

Segons els estudis de Heinz, Sitges és una població que reuneix tots els requisits dels turistes: prendre un refresc a un xiringuito, sol o gaudir d’un passeig amb vaixell. Seguint amb els gustos dels visitants, Heinz considera que els ciutadans de l’estat espanyol “busquen cada cop més una experiència gastronòmica, capaç de viatjar a altres llocs”, apunta Elisenda Picola, directora de marketing de Heinz Espanya.

Lucía Scena, directiva de Heinz / Aleix Ramírez